opdracht:
Website
Tjellens loopbaan professionals
Altijd enthousiast en gedreven
De loopbaan professionals van Tjellens zoeken elke dag naar de juiste match. Daarvoor kijken ze verder dan de letters op papier. Ze leggen de nadruk op de mens achter het CV en het bedrijf achter de vacature. Hun doel? Dat iedereen met evenveel plezier werkt als zij dagelijks bij Tjellens.
Tekst die aansluit bij de uitstraling
Het ontwerp van de nieuwe Tjellens website past bij de enthousiaste uitstraling van het bedrijf. Lekker fris en energiek. De bestaande teksten sloten niet meer aan. Ze klopten misschien wel, maar ondersteunden de onderscheidende kracht van het bedrijf niet. Tijd voor pakkende teksten in de juiste toon.
Oprecht, betrokken en persoonlijk
Tijdens het interview vroeg ik eigenaar Bob van den Berg en twee collega’s naar alle ins- en outs van het bedrijf. Wat vinden jullie belangrijk, welke vragen hebben kandidaten, wat vertellen klanten over jullie, voor wie werken jullie juist niet? Zo kon ik me inleven in de klanten van Tjellens loopbaan professionals en de teksten in de passende tone-of-voice schrijven: oprecht, betrokken en persoonlijk.
“Wervende teksten die
bijdragen aan je vindbaarheid?”
Vertel me jouw verhaal.